BB+
2015. február 02. írta: Balogh Balázs

BB+

Többnyire 7 évvel ezelőtt kezdtem el foglalkozni a tőzsde világával, hiszen ki az akit nem érdekel a brókervilág. Akkoriban még nem voltak ennyire elterjedve az online rendszerek leginkább csak egy adott szoftverrel lehetett elérni a mára már csekély forgalommal rendelkező magyar tőzsdét.

bb.jpg

Mint akkoriban mindenki én is részvényekkel, ceritfikátokkal kezdtem el foglalkozni több, kevesebb sikerrel. Ezeket az eszközöket később elhagyva devizapárokkal kezdtem meg a kereskedést. A megfelelő szolgáltatót keresve bukkantam rá arra a cégre, ahol végül nem csak megfelelő kondíciókra, hanem állásra is leltem. Ezért is indítom el a blogot, hogy elmeséljem milyen is egy brókercégnél dolgozni, illetve, hogy milyen helyzeteket élek meg nap, mint nap a tőzsdén, mint magánbefektető és vezető elemző.

Nem utolsó sorban azok sem maradnak üres kézzel, akik elemzéseket és konkrét piaci szituációkat jöttek vadászni az oldalra, hiszen sok videó és szöveges elemzést is közzé fogok tenni! Ezért alakult meg ugyanis a BB+

Linkedin

Facebook

Google+

Youtube

Jó keresgélést!

 

/Balogh Balázs/

A bejegyzés trackback címe:

https://bbplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr237133655
süti beállítások módosítása